Nuotolinės aptarnavimo priemonės

Atgal

Nuotolinės aptarnavimo priemonės

Be tradicinių ryšio priemonių (mobilusis ryšys, el. paštas, susirašinėjimas Messenger programėle) direkcija naudoja šias nuotolines interesantų aptarnavimo priemones (informacines sistemas):

  • Dokumentams (prašymams, skundams ir pan.) pateikti per E. Pristatymą;
  • Teritorijų planavimo procedūroms atlikti per TPDRIS;
  • Statybos procedūroms atlikti per Infostatybą;
  • Žemėtvarkos planavimo procedūroms atlikti per ŽPDRIS.

Kviečiame naudotis šiomis sistemomis. Daugiau informacijos, kaip jomis naudotis, galite rasti šių sistemų internetinėse svetainėse.

Jeigu aukščiau neradote paminėtos kokios nors nuotolinės aptarnavimo priemonės, ir Jums neaišku, ar direkcija ja naudojasi, pasitikslinti galite mums parašę, el. p. info@vilniauspilys.lt arba per Messenger programėlę.

Savo įgūdžius galite sustiprinti skaitmeninio raštingumo mokymuose. Plačiau, Prisijungusi Lietuva.