Aptarnavimo kokybė

Aptarnavimo kokybė

Kad galėtume Jus aptarnauti kokybiškai ir per kuo trumpesnį laiką, direkcija savo veikloje vadovaujasi:

Mums labai svarbi Jūsų nuomonė. Kviečiame aktyviai teikti pasiūlymus, kokiose vietose direkcija turėtų pasitempti. Tai galite padaryti tiesiog el. paštu, adresu info@vilniauspilys.lt.

Be to, direkcija šiuo metu tobulina savo veiklą ir adaptuoja Klientų aptarnavimo standartą pagal Vidaus reikalų ministerijos vykdomą projektą „Viešojo sektoriaus įstaigų teikiamų paslaugų ir gyventojų aptarnavimo kokybės gerinimo sprendimai“ (Europos Sąjungos investicijos; Europos socialinio fondas, projekto Nr. 10.1.3-ESFA-V-918-01-0014).

Jeigu susidūrėte su nekokybikšu direkcijos darbuotojų aptarnavimu, kviestume nedelsiant kreiptis Vilniaus pilių „Karštąja linija" (8 5) 212 25 12 (po signalo palikite balso pranešimą; nebūtina prisistatyti, tačiau reikėtų kuo konkrečiau įvardinti įvykusią situaciją).